Middle/Senior спеціалістам

Виберіть місто
  • REMOTE
  • Біла Церква
  • Вишневе
  • Дніпро
  • Дніпрорудне
  • Ірпінь
  • Київ
  • Кременчук
  • Миколаїв
  • Миколаївська область
  • Нововолинськ
  • Новоград-Волинський
  • Переяслав
  • Суми
  • Харків
  • Енергодар
  • Яготин

Або зателефонуйте нам

+38 (067) 828-16-10

Варианты

PE Accountant

Based on interview results

REMOTE

Опис

Our client is an online service based on artificial intelligence to help you write texts in English, international American company, looking for an PE Accountant, Kiev (remote).

Обов'язки

  • Support private entrepreneurs in various capacities (operational, legal, registrational, banking, private).
  • Maintain documentation flow for each PE.
  • Fill in income and expenses books for each PE.
  • Maintain banking operations for PEs.
  • Assist in preparing wires for PE online banking.
  • Calculate single tax quarterly and submit PE tax declarations.
  • Calculate and submit unified social tax declarations annually.
  • Prepare documents for visa applications (both for professional and private purposes).
  • Reconcile ending balances with tax authorities using the «private online office» of PEs.
  • Execute additional projects on request.
Flexible working hours.
Remote work.
  • English written/speaking — Upper-intermediate level.
  • Work experience from 1 year in a similar position.
  • Knows 1С 8, Client-Bank, M.E.Doc, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Has knowledge of tax accounting for individual entrepreneurs and tax legislation (regarding unified social contribution and single tax).
  • Has experience in fulfilling the main requirements for the preparation of primary documentation.
  • Can prioritize and multitask while dealing with vast quantities of information.
  • Can draw conclusions and present data along with recommendations.
  • Pays attention to details, data, facts, and numbers.
  • This role requires someone to be an analytical thinker.
  • Has higher education in finance and accounting.
  • Flexible working hours.
  • Remote work.
  • Insurance, education and training for employees, internal English courses.
  • We provide a laptop and help to register as a private entrepreneur.

Accounting Manager

Based on interview

REMOTE

Опис

Our client is an online service based on artificial intelligence to help you write texts in English, International American Company, looking for an Accounting Manager, Kiev (remote)!

Обов'язки

  • Corporate cards reporting: communicate with the team (the US, Canada, Ukraine);
  • Collect and check receipts;
  • Prepare a monthly report;
  • Process bills: enter bills to accounting software/payment platform, collect required documents and data from vendors;
  • Other one-time projects provided by the accounting team.
Flexible working hours
  • Over 2 years of work as an accountant in international company;
  • University degree in the field of economics, accounting and taxation;
  • Certificates of finished training in IFRS as an advantage;
  • English written/oral — Upper-intermediate level;
  • Knowledge of Excel: functionality for working with large tables.
  • Provide a laptop and helps in registering as a private entrepreneur;
  • The hourly fee;
  • The ability to work 100 hours per month, however, be in touch every day. The number of hours may be increased and the contractor may be transferred to a full-time staff;
  • Flexible working hours;
  • Remote work.

Бухгалтер по ведению ФЛП (со знанием английского языка)

По итогам собес.

REMOTE

Опис

Ищем бухгалтера в международную американскую компанию. Проект: онлайн-сервис, основанный на искусственном интеллекте, который помогает писать тексты на английском языке.

Обов'язки

  • Поддержка частных предпринимателей на различных уровнях (операционная, юридическая, регистрационная, банковская, частная).
  • Поддержание потока документации для каждого ФЛП.
  • Заполнение книги доходов и расходов по каждому ФЛП.
  • Ведение банковских операций для частных лиц.
  • Помощь в оформлении переводов для ФЛП интернет-банкинга.
  • Расчёт единого налога ежеквартально и подача налоговой декларации ФЛП.
  • Ежегодно рассчитывать и сдавать декларации по единому социальному налогу.
  • Подготовка документов для подачи заявления на визу (как в профессиональных, так и в личных целях).
  • Сверка конечных сальдо с налоговыми органами, используя «личный онлайн-кабинет» частных лиц.
REMOTE
  • Письменный / разговорный английский — выше уровня Upper-Intermediate.
  • Опыт работы от 1 года на аналогичной должности.
  • Опыт работы в 1С 8, Клиент-Банк, M.E.Doc, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Знания в области налогового учета для индивидуальных предпринимателей и налогового законодательства (в части единого социального взноса и единого налога).
  • Опыт выполнения основных требований по оформлению первичной документации.
  • Высшее образование в области финансов и бухгалтерского учета.
  • Гибкий рабочий график.
  • Удалённая работа.
  • Страхование.
  • Обучение и тренинги для сотрудников.
  • Курсы английского языка.
  • Предоставляется ноутбук.
  • Помощь в регистрации в качестве ФЛП.

МИ ПРАЦЕВЛАШТОВУЄМО В КРАЩИХ КОМПАНІЯХ УКРАЇНИ І СВІТУ

Серед наших клієнтів:

ОТРИМАЙТЕ ГІДНУ РОБОТУ ЗА ДОПОМОГОЮ SUN ONE!

НАШІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ВАС АБСОЛЮТНО БЕЗПЛАТНІ.

ПОТРІБНА РОБОТА?

Залишіть інформацію про себе, і ми зв'яжемося з Вами за наявності відповідних вакансій.

Work

Некоректне ім'я

Некоректний телефон

Некоректне місто

Некоректний вік

Поділіться своєю майстерністю в роботі та отримайте бонус